kawały | film | filozofia | muzyka | ogłoszenia | miłość | psychologia | rodzina | miłość | uroda
Pn, 27-01-2020    -> Archiwum-> Strona główna-> Listopad 2001  


< ! - - BUTTONY - - >
 

Za kupy w internecie

Być może wiele z Was zastanawiało się nad dokonaniem zakupów w internecie. Zanim wydacie pierwszy grosz, przeczytajcie historię Dobrego Wójaszka J23, który próbował dokonać zakupu płyty DVD w internecie.

Słowa są zbędne. Historia korespondencji świadczy mówi wszystko:

List pierwszy
>>> ObslugaKlienta@easynet.pl 01-10-16 23:31:00 >>>

Szanowny Kliencie,

Zawiadamiamy, ze zamowione przez Ciebie artykuly wchodzace w sklad Twojego zamowienia 243765363:

CO MI ZROBISZ JAK MNIE ZLAPIESZ, szt. 1 , cena 62.9
TELEWIZJA POLSKA S.A., DVD

bedziemy mogli zrealizowac w terminie pozniejszym od spodziewanego. W chwili obecnej podjelismy juz starania, aby dostarczyc Ci zamowione artykuly mozliwie najszybciej. O terminie dostawy powiadomimy Cie oddzielnym e-mailem.

Przepraszamy bardzo, robimy wszystko, by podobna sytuacja nie miala miejsca w przyszlosci.

Jezeli masz pytania lub watpliwosci, z przyjemnoscia na nie odpowiemy. Nasze Centrum Obslugi Klienta jest do Twojej dyspozycji non-stop (24/24, 7/7, 365/365) pod numerem telefonu (0-22) 57 59 600, faksu (22) 57 59 770 oraz adresem mailto:pomoc@empik.com.

Zapraszamy do ponownych odwiedzin naszych sklepow XXXXXXXXXXXXXXXX.

Serdecznie pozdrawiamy,

XXXXXXX XXX
Centrum Obslugi Klienta


Zapraszamy rowniez do odwiedzenia naszych stron tematycznych:...

 

List drugi
>>> DobryWójekJ23@friends.pl >>>

Szanowne Centrum Obslugi Klienta,

Zenuje mnie sposob prowadzenia handlu elektronicznego przez XXXXXX. Towary zaznaczone jako dostepne od reki okazaly sie byc niedostepne??? Zdecydowalem sie na zamowienie przez Internet poniewaz oczekiwalem szybkiego, taniego zalatwienia sprawy. Okazalo sie, ze: na pewno nie jest szybko - czekam 9 dni na informacje, a po doliczeniu kosztow realizacji zamowienia nie jest tanio. W zwiazku z powyszym nie wiem co moze przyciagnac Internautow do robienia zakupow elektronicznie, bo na pewno nie bedzie to sam fakt robienia tego przez Internet.

Tym samym anuluje swoje zamowienie. Po prostu kupie to sobie w innym sklepie w ciagu kilkunastu minut.

Pozdrawiam,
XXXXXXXXXX

A teraz najśmieszniejsze - list Dobrego Wójka do mnie z dnia 25.10.2001:

List trzeci
>>> DobryWójekJ23@friends.pl >>>

Fajne jest to, ze mimo tego, ze im tak napisalem, wysylaja mi jeszcze ponaglenia, zebym odebral :-)) Chyba objade ich jeszcze raz

Pozdrawiam,
XXXXXXXXXX

 

 


Komentarze do artykułu
2014-10-21 12:46
ZAP
 
 
< ! - - SKY SCRAPPER - - >