kawały | film | filozofia | muzyka | ogłoszenia | miłość | psychologia | rodzina | miłość | uroda
Pn, 14-10-2019    -> Archiwum-> Strona główna-> Marzec 2002  


< ! - - BUTTONY - - >
 
Znowu kwiaty dla konsultantów
20.03.2002

Kolejna porcja humoru z ust użytkowników komórek.

Treść sms'a testowego przesłanego przez abonenta do konsultanta "nadal nie mogę wysyłać sms'ów"

konsultant: "poproszę Pana nazwisko"
klient: "moje, czy żony?"
kons.: "czy maja państwo różne nazwiska?"
klient: "nie"


"ja kupiłem dziś kartę tak-tak i nie zdążyłem jej jeszcze zaktywować, ale chyba ją zablokowałem".


klient: "ja mam taki malutki problem"
konsultant: "tak, słucham"
klient: "zdeptałem swój telefon"


konsultant: "powinien pan wybierać numery bez zera, proszę pana"
klient: "dokładnie tak robię"
konsultant: "proszę podąć mi wiec numer jaki pan wybiera"
klient: "072..."


konsultant: "proszę wyjąc z aparatu kartę SIM"
klientka: "nie mogę tego zrobić - ręce mi się trzęsą"

"czy komórka może sama puszczać sms'y?"

"ja kupiłem ten telefon i co ja mam teraz zrobić?"

"proszę pana, ja się założyłem z kolega i włożyłem swojego Simensa M35 do szklanki z woda, i teraz nie chcą mi go naprawić w ramach gwarancji"

konsultant: "żeby zmniejszyć koszty na tym koncie mogę jedynie zasugerować zmniejszenie ilości wykonywanych połączeń"
klient: "acha, a na czym to polega?"

"gdzie ja mogę zadzwonić, żeby kogoś opieprzyć?"

"proszę mi natychmiast podać lokalizacje mojego drugiego aparatu,> wiem, ze jest to możliwe, bo widziałem cos takiego na filmie SF"

"proszę pana, ja słucham jak ktoś mi się nagrał na poczcie głosowej i staram się odpowiedzieć tej osobie, i krzyczę "halo, halo!", ale ona mnie nie słyszy"

"proszę mi powiedzieć, jakie promocje będziecie mieli we wrześniu przyszłego roku"

"dlaczego Alcatel ma antenkę z prawej strony, Siemens z lewej, a Nokia w ogóle nie ma?"

kons.: "proszę pani, w dniu dzisiejszym pani konto było mniejsze niż 10 pln"
klient: "nie"
kons.: "proszę pani, pani konto wynosiło dziś 2,46 pln, czyli mniej niż 10 pln"
klient: "nie"

"ja dostałem taki komunikat, ze w celu tam-tego to coś-tam. co mam teraz zrobić?"

"proszę pana, mam taki problem, ja nie wiem czy mam przyjemność z tym samym panem...?"

"proszę pana, mi chodzi o ten aparat motorola za 49 złotych netto, czy to jest cena brutto?"

Komentarze do artykułu
2014-10-21 12:40
ZAP
 
 
< ! - - SKY SCRAPPER - - >